2013. november 28., csütörtök

Tömörkény 50


A következő film egyik nagy büszkeségem. A Tömörkény István Művészeti Szakközépiskola művész tanárai felkértek, hogy készítsek egy 15-20 perces filmet az iskolai nyílt napra, amit bemutathatnak az érdeklő, továbbtanulás előtt álló diákoknak. Szivesen elvállaltam, hiszen magam is az iskola tanulója voltam egykor. Mivel még nem csináltam ilyen jellegű filmet, ezt is egy újabb kihívásnak éreztem. A határidő elég szűkös volt, de végeredményben, úgy érzem sikerült kihoznom a rendelkezésemre álló időből és techinkából a maximumot. A film legelején, az operatőri munkában segítségemre volt az egyik művész tanárnő is, Ruzicska Tünde, így a képek egy részét neki köszönhetem.

The next film is one of my pride. The art teacher's of the Tömörkény István High School asked me to make a 15-20 minutes lenght movie for an open day, so they could show all of the courses to the young students whom want to start their further studies in the high schools. I said yes, of course, cause I used to be a student of the institute too and I thought its kid of a new challenge, because I never made such a movie like that before. The deadline was quite close, but at the end, I think, I made the most out of the time and the disposable technique. At the beginning of the film, one of the art teacher, Tünde Ruzicska, helped me in the photography, so I could be thankful for a few scene.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése